سفید کردن واژن

از گذشته تا به امروز برای داشتن و حفظ رابطه عاشقانه و افزایش علاقه بین طرفین، داشتن یک رابطه جنسی موفق و تأثیر گذار می‌باشد. یکی از راه‌هایی که شما می‌توانید رابطه جنسی موفقی با همسر خود داشته باشید، زیبایی و جوان سازی ناحیه تناسلی است. یکی از روش‌های زیبایی و جوان سازی می‌توان به سفید کردن واژن اشاره کرد. سفید کردن واژن می‌تواند مزیت‌های بی شماری را به همراه خود داشته باشد، به عنوان مثال افزایش میل جنسی، اشتیاق در رابطه جنسی، تشدید وابستگی و در نهایت علاقه طرفین را به همراه دارد. امروزه یکی از روش‌های زیبایی پرطرف‌دار در بین خانم‌ها رفع تیرگی و سفید کردن پوست واژن می‌باشد. در ادامه با دکتر میر معصومی شما را با این روش زیبایی سفید کردن واژن در اصفهان بیشتر آشنا خواهیم کرد.

چرا رفع تیرگی واژن اهمیت دارد؟

سفید بودن پوست بیکنی برای بسیاری از بانوان از اهمیت بالایی برخوردار شده است. علت بروز تیری در این ناحیه هر چه که باشد، با داشتن واژن سالم، جوان و شاداب می‌توانید کیفیت رابطه جنسی خود را افزایش دهید و از آن لذت ببرید. بسیاری از بانوان هستند که به دلیل داشتن واژن تیره از داشتن رابطه جنسی با همسر خود شرم می‌کنند و احساس خوبی را در خصوص این در حین انجام رابطه ندارند. همین امر باعث شده است تا با سفید کردن واژن شما بتوانید افزایش اعتماد به نفس، بهبود کیفیت رابطه جنسی به همراه داشته باشید. البته به این نکته توجه داشته باشید شما با داشتن اندام تناسلی تمیز و روشن از آن لذت خواهید برد.

دلایل تیره شدن پوست واژن

واژن مانند دیگر اندام‌های بدن در افراد از نظر شکل، رنگ و اندازه متفاوت می‌باشد. این تفاوت امری طبیعی خواهد بود، بهترین کاری که شما می‌توانید برای خود انجام دهید این است که خود را با هر شکلی که اعضای بدن شما دارند بپذیرید. با توجه به آمارهای به دست آمده داشتن پوستی تیره در ناحیه واژن طبیعی است و در بسیاری از افراد دیده شده است. با توجه به گفته‌های دکتر میر معصومی پوست واژن به دلیل داشتن ملانوسیت بالا رنگ‌دانه بیش از حدی تولید می‌کند. از دیگر دلایلی که می‌تواند باعث بروز تیرگی در ناحیه واژن بانوان شوند عبارت‌اند از:

⮚ ژنتیک و رنگ طبیعی پوست
⮚ افزایش سن
⮚ تغییرات و اختلالات هورمونی
⮚ کمبود ویتامین و مواد معدنی کافی در بدن
⮚ تولید زیاد ملانوتین در واژن
⮚ پوشیدن لباس تنگ و چسبان
⮚ مرطوب بودن واژن
⮚ عدم تهویه هوا در ناحیه تناسلی
⮚ تعریق در ناحیه
⮚ بارداری
⮚ رابطه جنسی زیاد
⮚ ابتلا به بیماری سندروم تخمدان پلی‌کیستیک
⮚ اختلالات پوستی و کبدی
⮚ بیماری‌هایی چون سرطان معده، کوشینگ، آکرومگالی
⮚ کم کاری یا پر کاری تیروئید
⮚ ساییده شدن واژن به طور مثال پیاده روی زیاد و دوچرخه سواری
⮚ استفاده مکرر از تیغ و ژیلت
⮚ استفاده از تیغ و ژیلت کهنه
⮚ افزایش و کاهش مکرر وزن
⮚ عدم رعایت بهداشت شخصی
⮚ عفونت‌های قارچی و پوستی در ناحیه تناسلی

به این نکته توجه داشته باشید هر گونه تیرکی غیر معمول در ناحیه واژن می‌تواند نشانه یک بیماری پوستی باشد. در نتیجه بهتر است قبل از هر نوع اقدام و استفاده از کرم‌های سفید کننده به سراغ متخصص پوست و متخصص زنان بروید.

روش‌های سفید کردن واژن

امروزه با توجه به گفته‌های دکتر میر معصومی روش‌های بسیار زیادی برای سفید کردن واژن به وجود آمده است که شما می‌توانید با استفاده از این روش‌ها کاهش ملانین اضافی و بازیابی رنگ طبیعی پوست را به همراه داشته باشید. نوع درمان رفع تیرگی ناحیه تناسلی شما باید با توجه به نوع پوست و عمق رنگ‌دانه‌های موجود توسط متخصص تعیین شود. روش‌هایی که برای سفید کردن واژن از آن‌ها استفاده می‌شود عبارت‌اند از:
⮚ رفع تیرگی واژن با لایه برداری شیمیایی
⮚ رفع تیرگی واژن توسط درمان‌های زیبایی
⮚ سفید کردن واژن با مزوتراپی
⮚ رفع تیرگی واژن با لیزر
⮚ سفید کردن واژن با کربوکسی‌تراپی
⮚ لیفت و جوان ‌سازی واژن با عمل زیبایی واژن
⮚ رفع تیرگی واژن با دارو

سفید کردن واژن در اصفهان

جدیدترین روش سفید کردن ناحیه تناسلی

روشن کردن پوست واژن یکی از اقدامات پرتقاضای بانوان تبدیل شده است. بسیاری از بانوان به دنبال بهترین و جدیدترین روش برای سفید کردن ناحیه تناسلی خود هستند. دکتر میر معصومی بهترین روش برای سفید کردن این ناحیه را استفاده از لیزر و کربوکسی تراپی می‌داند. به این نکته توجه داشته باشید امروزه روش‌های دیگری نیز در کنار روش‌های اصلی به وجود آمده است که شما می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید به عنوان مثال استفاده از محلول revo. گاهی ممکن است پزشک برای متقاضیان خود دو روش را به صورت هم زمان در نظر بگیرد.

کاندیدای مناسب برای سفید کردن واژن

همان طور که می‌دانیم این عمل جراحی در دسته عمل‌های زیبایی واژن قرار گرفته است و متقاضیان بسیاری را به سمت خود جذب کرده است. بهتر است قبل از آن که به سراغ سفید کردن پوست ناحیه تناسلی خود بروید ببینید که آیا شما کاندیدای مناسبی برای سفید کردن واژن هستید و یا خیر؟ در صورتی که شما شرایط زیر را داشته باشید کاندیدای مناسب این عمل زیبایی به شمار می‌روید:
⮚ در صورتی که پوست واژن شما به صورت ژنتیکی تیره باشد
⮚ در صورتی که در ناحیه تناسلی خود بیماری‌هایی مانند لوپوس، پسوریازیس، تبخال و یا زگیل تناسلی نداشته باشید
⮚ در صورتی که به دلیل تیرگی واژن خود در حین رابطه جنسی اعتماد به نفس کافی ندارید
⮚ در صورتی که به دلیل افزایش سن، زایمان‌های مکرر با تغییر رنگ پوست واژن خود مواجه شده‌اند
⮚ در صورتی که بعد از انجام لیزر مورهای زائد در ناحیه تناسلی خود، شاهد تیرگی پوست خود شده‌اید

روش‌های جلوگیری از تیره شدن واژن

در صورتی که شما به دنبال روش‌هایی هستید که از تیره شدن واژن خود جلوگیری کنید بهتر است سعی کنید اصطکاک این ناحیه را تا حد امکان کاهش دهید تا تیرگی به کمترین حد خود برسد. با توجه به گفته‌های دکتر میر معصومی برای جلوگیری از بروز تیرگی واژن می‌توانید اقدامات زیر را در نظر بگیرید:
⮚ از پوشیدن لباس‌هایی که تنگ هستند به خصوص لباس زیرهای تنگ خودداری کنید
⮚ پوست ناحیه تناسلی خود را مرطوب نگه دارید
⮚ از برداشتن موهای زائد ناحیه تناسلی خود با استفاده از روش‌هایی اعم از اپیلاسیون و تیغ خودداری کنید. این امر به خودی خود می‌تواند باعث بروز التهاب، برجستگی‌های قرمز رنگ و یا جوش‌های ناشی از باکتری و عفونت شود
⮚ به این نکته توجه داشته باشید تیرگی واژن امری خطرناک نمی‌باشد، اما در صورتی که شما فکر می‌کنید که تیرگی واژن شما به دلیل التهاب به وجود آمده است بهتر است مطمئن شوید که عفونتی در کار نباشد. با تمیز و خشک نگه داشتن این ناحیه می‌توانید به رفع تیرگی و سفید کردن واژن کمک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط